FORZA ITALIA - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu FORZA ITALIA - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu

FORZA ITALIA

Door: daisyinitalia

Blijf op de hoogte en volg Daisy

28 Juni 2012 | Italië, Moniga del Garda

Niet dat ik het had bedacht om nog echt een verslag hier neer te zetten, maar de actie van de kids en de foto die Jaimy heeft gemaakt net, moet toch even hier gemeld worden. Zoals de meeste wel weten heeft Italie net Duitsland verslagen in de halve finale en staan ze dus in de finale! Grote gekte hier, maar wij waren na een tijdje weer rustig in ons huisje gaan zitten. Bonken ineens kinderen op de deur en staan ze daar met tientallen te juichen en te springen; foto volgt ! Een kleine selectie van de kids hier; die o- zooooo blije kids!

• 29 Juni 2012 - 16:06

Brigitte:

Wij gaan de italiaanse vlag van Britts moeder weer opzoeken en dan hangen we die zondag op tijdens de finale want we zijn voor italie niet weer die spanjaarden, die hebben nu wel genoeg gewonnen. De italiaanse vlag hangt ook leuk naast de spaanse vlag van de buren, en we gaan pizza eten samen met de buren!
    En dan hoop ik voor jullie dat het zondag groot feest word hoef je verder die avond ook geen animatie te doen.
    Liefs mamma xxxxxxxxx

• 30 Juni 2012 - 20:40

Cobie:

Hoi Daisy, Heb net weer een paar verslagen gelezen. Leuk hoor! Ben nu weer helemaal bij met lezen. Ook leuke foto's. Geniet maar lekker! Groetjes van ons 4en en een dikke kus.

Daisy

Voor twee maanden ben ik aan het werk op Camping Sereno aan het Lago di Garda in Italie. Ik werk hier samen met Jaimy, Stefani, en Andrea (naast mij op de profielfoto).

Actief sinds 15 Juni 2012