En toen was het koud - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu En toen was het koud - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu

En toen was het koud

Door: daisyinitalia

Blijf op de hoogte en volg Daisy

06 Juli 2012 | Italië, Moniga del Garda

De laatste keer dat ik een reisverslag plaatste, wat toen Italie de halve finale won tegen Duitsland. Over het vervolg gaan we het gewoon niet hebben, volgens mij is dat bij iedereen bekend.

En nu is het dus koud. Eergisteravond moesten we de minidisco staken wegens onweer, wind en regen. Tot laat in de avond bleef dit weer hier gewoon hangen, hoewel het gisterochtend leek alsof er niks aan de hand was. Gewoon mooi weer en t was gister gewoon weer heet. Helaas, voor mij, aangezien ik de laatste dagen enorm hoofdpijn heb en me niet top voel door de hitte. Gister heb ik weliswaar weer met een petje op gewerkt, maar lekker ging t allemaal echt niet :( Toen het gisteravond weer wat afkoelde toch maar weer aan t werk gegaan en hebben we met zn 4en de Bingo georganiseerd. Geweldig hoe Andrea de cijfers die Stefi uit t zakje pakte, in het Italiaans en engels opnoemde, vervolgens Jaimy in het Nederlands en ik in het duits. Ja, er staan hier ook duitsers op de camping en die zijn heel blij dat ik duits spreek. Zelf ben ik iets minder enthousiast over de taal, maar ik spreek t maar gewoon. Ook Jaimy vindt het overigens een prachtige taal, die heeft de hele avond zitten lachen naast me. Geweldig,top; bedankt! Alle italianen moesten er ook om lachen.. ik deed gewoon mn best ! Maar dat had dan vooral te maken met alle cijfers waar een 6 in voorkomt.. Ja dat is natuurlijk gewoon heel grappig. En het getal 6 alleen natuurlijk al helemaaal. Na de Bingo zijn we nog even buiten de camping wat gaan drinken en was het zomaar 01h voordat ik in bed lag.

En toen was het koud. Gisteravond hing er al ergens een storing en zagen we de onweer ver weg. Vannacht is het vervolgens enorm gaan waaien en dat is tot op heden niet gestopt. Deze ochtend was het de eerste keer dat mijn bed warmer was dan mn omgeving en bleef ik dus liever wel in mn bed liggen. Toch ben ik er uit gegaan, heb ik mn vest aangetrokken en ga ik nu aan het werk. Het is niet anders, ik vind het niet zo erg. Kan ik tenminste even afkoelen en gaat mn hoofdpijn weg. Lijkt me wel wat.
Dusss hempje met korte broekje weer aan en gewoon een vest er overheen.

  • 07 Juli 2012 - 18:38

    Brigitte:

    hoi dees dit is de volgende italiaan (geintje) maar leuke foto's , wij hebben vandaag ook genoeg buitenlanders gezien we zijn naar de vlootdagen in Den Helder geweest, Noah was mee.
    Was weer een leuke dag vooral voor Mathijs met een hoop nieuwe spulletjes. Bel je gauw liefs mamma xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Voor twee maanden ben ik aan het werk op Camping Sereno aan het Lago di Garda in Italie. Ik werk hier samen met Jaimy, Stefani, en Andrea (naast mij op de profielfoto).

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 12433

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Werken op een camping in Italia !

Landen bezocht: