Zondagavond - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu Zondagavond - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu

Zondagavond

Door: daisyinitalia

Blijf op de hoogte en volg Daisy

08 Juli 2012 | Italië, Moniga del Garda

Het is laat en ik ruik nog steeds naar schmink. En we gaan zo uit. Ja zondagavond.. ik weet het.. beetje gekke avond, maar toch is het zo. Niet mijn idee, maar wel leuk. En we moeten dus nog weg. En morgen weer gewoon werken..

En ohja; over de schmink gesproken; vanavond hebben we 2 uur lang kinderen zitten schminken. Leuk hoor! Maar ik had nog nooit een spiderman, elfje, kat, of wat dan ook geschminkt..:O De ene lukte dus beter dan de ander. Best lastig maar het was wel leuk. En nu moet ik opschieten oeps we gaan zo!

• 11 Juli 2012 - 07:39

Alex Rodriguez:

Hola Daisy,
    Zo te zien heb jij het heel erg naar je zin. Je zal mij wel missen he? NOT! Haha. Ja... je kan dan wel 3 maanden ervandoor gaan, maar vind je toch haha. Via je moeder hoor ik allemaal leuke verhalen en zij zei dat ik je ook kon volgen via deze site... dus vandaar!
    Vanaf vandaag kom je dus niet meer van mij af! Werkze en.....leef je uit he!

• 11 Juli 2012 - 07:48

Alex Rodriguez:

Oh ja... Je moeder is zich echt in het zweet aan het werken. Waarschijnlijk om haar goddelijke lichaam te behouden. Tja.. Jij bent er niet dus nu kan zij niet samen met je trainen. Stiekem denk ik dat zij het voor mij doet haha. Nou... C U next time Bey bey.