Goedemorgen - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu Goedemorgen - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu

Goedemorgen

Door: daisyinitalia

Blijf op de hoogte en volg Daisy

21 Juli 2012 | Italië, Moniga del Garda

En toen was het alweer zaterdag. Alweer een vrije dag. Naja zo lijkt het dan aangezien ik vorige week het laatste reisverslag plaatste en toen ook nog een vrije dag voor de boeg had. Toch heb ik er dus alweer 6 werkdagen op zitten. De tijd gaat hier onwijs snel. Over 4 weken ga ik richting huis. Lijkt misschien nog lang, maar ik denk dat het voor mij nu zo voorbij is. De afgelopen week was eigelijk niet anders dan anders. Het gehele programma hebben we gedraaid en dat ging allemaal prima. Vorige week zaterdag ben ik trouwens nog naar Salo' geweest, stadje ten noorden van hier, heel leuk. De rest van de week zijn we 's avonds weer veel weggegaan; wat drinken, zitten, steeds ergens hier rond het Lago. Uurtje of 2 weer slapen, 9 uur opstaand smorgens en weer aan de bak. Tussen 12 en 16h eten, rusten, slapen, computeren (als het internet het doet) of lekker langs het Lago liggen.. Prima. Gistermiddag ging dat overigens niet op, toen was het weer de wekelijkse schoonmaakmiddag. Een aantal uren achter elkaar schoonmaken en de verdeling was niet anders dan vorige week. Ik word nog eens goed in badkamers schoonmaken. Maar goed vandaag is het dus weer zaterdag en Stefi en Andrea zijn gister weer richting huis vertrokken. Jaimy is vandaag met haar ouders op pad, die zijn hier een weekendje haar opzoeken. Wat een marzel alle drie.. ik heb al 5 weken lang geen bekend gezicht gezien. Helaas, maar dat is niet anders, ik red me even goed wel. Vandaag ben ik dus weer alleen en zo erg vind ik dat niet. Wat minder is dat de hel hier langzaam naar beneden komt. De onweer lijkt nu weg te trekken maar hij heeft hier een tijdje boven gehangen. Niet goed voor mijn hart die klappen en de regen heeft de straatjes hier deels laten overstromen. Met die onweer vind ik het dan wat minder om alleen hier thuis te zijn, ben er niet zo'n fan van. Nu lijkt de onweer weg, maar schijn bedriegt, ik hoor hem alweer terug komen.. Ik wil vandaag naar Verona, maar als het weer zo blijft wordt dat best onmogelijk. Met deze regen is het niet eens mogelijk om even boodschappen te doen hier 50m vandaan. Om naar Verona te kunnen meot ik namelijk eerst 20 min naar de bus lopen. Maar dat zal ik vandaag toch nog wel een keer moeten, want vanavond ga ik nog naar Brescia, Andrea woont daar, en daar is een festival of iets vanavond. Prima, leuk, hoop dus dat het weer beter wordt. In principe staat nog steeds op de planning om over een paar uur naar Verona te gaan en vanaf daar door naar Brescia vanavond met de trein.

  • 21 Juli 2012 - 17:35

    Brigitte:

    Hoi Dees. Klinkt allemaal weer leuk vandaag heb je leuk programma voor de boeg alleen nog even wachten op beter weer. Hier is het eindelijk beter weer maar nog niet echt warm maar wel goed buiten klus weer, dus nog weer een hoop gedaan, de hele buurt was trouwens aan het klussen. Maar wat het weer betreft het duurt maar een dag of vijf en dan is het weer over maar dan gaan we snel weg. Nou veel plezier vandaag liefs mamma xxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Voor twee maanden ben ik aan het werk op Camping Sereno aan het Lago di Garda in Italie. Ik werk hier samen met Jaimy, Stefani, en Andrea (naast mij op de profielfoto).

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 12427

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Werken op een camping in Italia !

Landen bezocht: