Donderdag rond badjassentijd - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu Donderdag rond badjassentijd - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu

Donderdag rond badjassentijd

Door: daisyinitalia

Blijf op de hoogte en volg Daisy

28 Juni 2012 | Italië, Moniga del Garda

Ik ben mijn badjas vergeten. Of tenminste, ik heb hem bewust niet mee genomen gezien de hoeveelheid troep die ik al mee wilde nemen, maar mijn omgeving hier laat zien dat ik hem toch mee had moeten nemen. Elke avond, na het zwemmen en voor het avondeten (italiaanse tijden) lopen hier tientallen badjassen over de camping. Iedereen gaat dan namelijk douche en loopt dus rond in badjassen. Dit is gewoon vaste prik en noemen wij dus de badjassentijd, vandaar de titel. Toch mis ik mijn badjas niet. Iedereen loopt hier in van de lange stoffen winterbadjassen en dat is mij gewoon even te warm. Zeker deze aankomende dagen, de temperatuur gaat weer oplopen richting de 38 graden.
Dinsdagavond was mijn laatste verslag, dus vanaf daar zal ik dan ook verder schrijven. Ernst zou langs komen met mijn medicijnen. Uiteindelijk kwam hij om 23.30h aan en mocht hij de camping niet meer op. Jaimy, Ernst en ik zijn vervolgens maar naar de haven gelopen (half uurtje lopen) om daar wat te gaan drinken. Was super gezellig, maar omdat we alle drie de volgende dag weer meosten werken, probeerde we het niet te laat te maken. Uiteindelijk lagen Jaimy en ik om 02.00h in bed, nadat we met z'n 2en terug hadden gelopen. Ernst verbleef op een camping bij de haven. Dat teruglopen vond ik overigens niet zo'n succes. Eerst langs het meer over het strand, waar de lantaarnpalen uit gingen in plaats van aan zodra je er langs liep. Daarna een stuk door een beetje bosachtige omgeving, ik kreeg zo'n fijn spookhuis gevoel toen ik ratten over de grond zag gaan en in de struiken van alles hoorde ritselen. Zo fijn dat er amper verlichting was. En toen we weer op de gewone weg waren naar de camping volgende een lichtje in de lucht ons. Volgens Jaimy was het gewoon een vliegend beestje met een lichtje, maar het zal aan mij liggen.. ik ken geen beestjes met een lichtje! Eerst dacht ik dat ik hallucineerde toen ik een lichtje in de lucht ons zag volgen op korte afstand, maar Jaimy zag het ook. Jaimy snapt het niet, maar voor mij blijft dat lichtje een mysterie.
Naja goed, toen was het gister woensdag. Gewoon weer werken, 's morgens miniclub tot 12h. Iedereen die mij goed kent zal het amper kunnen geloven, maar gister heb ik twee handwassen gedaan, heb ik de afwas gedaan, heb ik de keuken grondig schoon gemaakt,heb ik 'smiddags het eten gekookt en zijn we boodschappen gaan doen. En dat dan in 4 uur tijd. Ik vond het zelf nogal knap, maar het was ook allemaal wel ff nodig. 's Middags was het tijd voor freccette (darten) met de kids totdat het weer uit de hand liep, was dus met een uurtje klaar. Gisteravond nog even de dansen geoefend en later de wedstrijd spanje portugal gekeken, die ook beetje uit de hand liep qua tijd. Moet kunnen, stond vanmorge gewoon weer om 9h op, geen probleem. Vanmorgen paaltjes voetbal gedaan met flessen water met de miniclub. Dat kennen ze hier schijnbaar niet zo goed, maar het sloeg erg aan. 20 kinderen had ik zo. En ook dat liep aan het eind nog even uit de hand, want die flessen moesten na de wedstrijd wel leeg, dus 1 groot watergevecht. Ik ben maar weer in gaan grijpen toen ze ook heet water (l'aqua calda) gingen pakken om op elkaar te gooien en enkele kinderen elkaar wilde gaan wurgen omdat ze kwaad waren. Oke, dan is het dus weer mooi geweest. Nu is het tijd om te dansen, dus ik sluit maar gauw af, Jessica is er weer om met ons te oefenen. Ik heb geen zin, want het is zo heet. Maar het dansen is wel grappig, dus dat doen we maar weer. Vanavond weer in de bar hangen met een goede voetbalwedstrijd, en hopelijk (waarschijnlijk niet) een feest er achteraan.

Maaike en mama; bedankt voor de reactie :D En ja mam ik heb dus mn medicijenen dankje wel! en het kaartje hangt aan de muur!

liefsss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Voor twee maanden ben ik aan het werk op Camping Sereno aan het Lago di Garda in Italie. Ik werk hier samen met Jaimy, Stefani, en Andrea (naast mij op de profielfoto).

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 12432

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Werken op een camping in Italia !

Landen bezocht: