Gisteren in Sirmione - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu Gisteren in Sirmione - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu

Gisteren in Sirmione

Door: daisyinitalia

Blijf op de hoogte en volg Daisy

24 Juni 2012 | Italië, Moniga del Garda

Gister was het zaterdag. En dat betekent; vrij! Wat fijn vond ik dat.. vrijdag ging ik me echt ziek voelen.. waarschijnlijk een keelontsteking, maar ik wilde gewoon niet naar een dokter hier. Ik klooi nu nog een beetje aan met Bisolvon en t gaat wel weer :) Gister ging t ook alweer redelijk en dus besloot ik met Jaimy mee te gaan naar Sirmione met de boot. Een dorpje hier aan de overkant dat midden in het Gardameer ligt, maar wel met een weg het vaste land bereikt. Super mooi daar, ik probeer foto's up te loaden! De foto's zijn overig niet echt zonnig, gister was het namelijk geen goed weer. Ik vond het heerlijk, echt koud was het namelijk niet, maar het waaide super hard omdat er een storing aankwam. We hebben echt heel mooie foto's kunnen maken van het weer. Onwijs hoge golven op het Garda. Dit hield overigens ook in dat we niet meer met de boot terug konden. Dusss... met de bus terug? 3x overstappen, allemaal gedoe, maar we zijn weer in Moniga uit eindelijk aangekomen. En toen brak redelijk gauw de 'hel' los. Als het hier regent; regent het hier onwijs hard. En onweer... ik vond t wel gaaf. Ook omdat het na half uurtje ophield en Jaimy en ik naar huis konden lopen. Gelukkig werd het daarna gister gewoon nog knap weer; nog even langs het zwembad gelegen. De temperatuur is hier ondertussen gezakt met een paar graden. Vannacht hadden we t gewoon koud ! Nu is t wel warm, in de zon heet, maar Jaimy is nog niet terug gekomen van het meer, dus t zal niet te heet zijn. Ik zit gewoon weer lekker binnen.. beetje hangen/computeren, prima. Zometeen komen overigens onze 2 nieuwe collega's als het goed is. Tenminste.. dat had Andrea ons beloofd. Hij kwam eergister al even langs om wat spullen te brengen en kennis te maken. Wat een figuur die jongen, onwijs grappig. Zometeen komt ie als het goed is nog een keer en dan ook samen met onze andere nieuwe collega. Zal mij benieuwen. Aankomende zaterdag komen ze hiernaartoe en dan beginnen ze volgende week maandag ook met werken :D Jeee dan is het Juli en start eindelijk het volledige animatieprogramma. Jaimy en ik moeten t nog even samen volhouden zo dus. maar dat gaat prima hoor. Vanmorge weer miniclub gedaan, wat nieuwe kinderen er bij en gewoon mn vertrouwde groepje. Gelukkig kan ik ondertussen al communiceren in het Italiaans met die kids, dus die nieuwe kinderen hadden t eerst niet eens door dat ik niet zo goed italiaans kan. Hahah prima. Naja goed, over een uur weer werken, volleybaltoernooi voor volwassenen, zal mij benieuwen. Nu nog maar even lezen dan, en waarschijnlijk ondertussen nog even in slaap vallen xD ik probeer wat foto's te uploaden!

  • 25 Juni 2012 - 13:26

    Maaike:

    Leuke verslag dees!! lees ze met veel plezier:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Voor twee maanden ben ik aan het werk op Camping Sereno aan het Lago di Garda in Italie. Ik werk hier samen met Jaimy, Stefani, en Andrea (naast mij op de profielfoto).

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 12432

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Werken op een camping in Italia !

Landen bezocht: