Verhaaltje voor t slapen gaan (4e werkdag alweer) - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu Verhaaltje voor t slapen gaan (4e werkdag alweer) - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu

Verhaaltje voor t slapen gaan (4e werkdag alweer)

Door: daisyinitalia

Blijf op de hoogte en volg Daisy

21 Juni 2012 | Italië, Moniga del Garda

Zo, de titel geeft het al aan, ik ga zo slapen. Het is Pas half 11, ja dat klopt en eigelijk zou ik dus nu nog gewoon moeten werken. Maar helaas (ahhh heel vervelend), er was onder de campinggasten geen animo om te gaan tafeltennissen. Geeft niet, er zijn ook nog maar weinig gasten en een heel aantal daarvan gaan morgen alweer naar huis. Om 22h stonden we dus alweer voor ons huisje, hoewel we dan hadden moeten beginnen. 20 minuten zijn we onderweg geweest voor promotie, maar het mocht dus even niet baten. Ik vind het even niet erg, en nee niet omdat ik een hekel heb aan werken, zeker niet aan het werk hier, maar top voel ik me vandaag niet. Vanmorgen lekker beroerd wakker geworden, pijn in mn keel en stront verkouden. Die keel van mij is alleen nog maar meer op gaan zetten, dus ik voel me niet helemaal fit vandaag. Vanmiddag ook maar weinig tijd gehad om nog even te slapen, dus dat ga ik dan zometeen dan maar doen. En ik hoor iemand denken..; Daisy?! Ga dan gewoon elke avond optijd slapen, dan hoef je 's middags niet nog te slapen!! Ja dat snap ik, maar eigelijk is het nu gewoon nog te warm om in bed te gaan liggen en lekker in slaap te vallen. Om 24h is dat wel lekker afgekoeld. En dan is het 's middags op het heetst van de dag gewoon verkoelend om binnen met de airco (onze warme lucht blazer) even in slaap te vallen op de bank. Want dan is het binnen maar 30 graden. Jaa maar 30, vannacht koelt het wel af tot 25 graden ! Heerlijk. Morgen nog 1 hete dag en dan krijgen wij hier waarschijnlijk ook onweer :D Jippie heb er zin in. Beetje jammer dat het dan vervolgens zaterdag gaat regenen, op onze eerste vrije zaterdag. Daarna word het wel weer knap, en even minder heet gelukkig. Maximaal 30 graden, dat is wel fijn opzich. Naja regen of geen regen zaterdag, we gaan gewoon naar Sirmione met de boot en daar even ijsje eten. Of het moet echt met bakken uit de hemel storten, maar dat is niet de verwachting. Een zomerbuitje zal t wel worden, aangezien het toch nog 27 graden wordt die dag. Naja morgen dus de laatste werkdag van onze eerste week. Wat gaat de tijd onwijs snel. Nog maar 8 weken te gaan. Nog maar?! Ja nog maar, als deze eerste week zo snel voorbij ging.. is het nog maar 8 weken ja. Maar daar denk ik over een paar weken misschien wel weer anders over, we zullen het zien. Nu is het dus tijd om te slapen, om morgen gewoon weer helemaal fit te zijn, dat werkt wel zo lekker. De kinderen die ik net buiten sprak (ja ik spreek italiaans ondertussen! een beetje..) hebben alweer zin in morgen. 's Morgens ga ik met ze badmintonnen en 's middags tafeltennissen. En zelf doe ik natuurlijk ook gewoon mee. Heb er weer zin in :D Fijne avond allemaal en allemaal werkze morgen op die fijne vrijdag !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Voor twee maanden ben ik aan het werk op Camping Sereno aan het Lago di Garda in Italie. Ik werk hier samen met Jaimy, Stefani, en Andrea (naast mij op de profielfoto).

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 12433

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Werken op een camping in Italia !

Landen bezocht: