Derde werkdag - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu Derde werkdag - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu

Derde werkdag

Door: daisyinitalia

Blijf op de hoogte en volg Daisy

20 Juni 2012 | Italië, Moniga del Garda

Derde werkdag. Originele titel zit ik me te bedenken. Maar ja het geeft wel duidelijk en structureel aan wat ik bedoel. Vandaag was namelijk gewoon mijn derde werkdag. Gewoon net zoals gister, 's morgens van 10 tot 12h miniclub en van 16h tot 18h sporttoernooi, in dit geval; darttoernooi. En vananvond om 22h nog even spelletjes bij de bar; alweer darten want gister viel het dartbord uit elkaar. Na half uurtje waren we klaar, want er was weinig animo. Het is gewoon nog rustig op de camping.
De werkdagen lijken een beetje standaard te worden, maar er zit gewoon regelmaat in en dat is wel fijn. Uiteindelijk is het toch nooit het zelfde.
Vanmiddag om 12h hadden we dus weer 4 uur vrij. Eerst een uur even douche, eten koken (pastaaa) en eten. Daarna even naar Moniga om een ijsje te eten. Uiteindelijk werd dat even een paar uur, want we kwamen daar Remko tegen, onze regiocoordinator van het bedrijf waar we voor werken (Zomerjobs.nl!!!). We hadden net ons ijsje op toen hij voorbij kwam rijden. Terrasje pakken? Ja tuuurlijk! Harstikke gezellig. En nog een ijsje toe; jeee. Het was wel weer lekker heet in Moniga. Wel bewolkt is een keer, maar wel stik benauwd, ik voelde me net een waterproductie bedrijf. Het leek er even op dat er onweer aan zat te komen, maar uiteindelijk is het bij 3 regendruppels gebleven. Naja 1 troost dus voor jullie; hier regent het dus ook! Juist..
Ondertussen ben ik wat foto's met Jaimy's laptop aan het uploaden op deze site, hoop dat het lukt, het duurt alleen uren. Morgen ga ik dus maar verder, want dit schiet niet op. Het zal ff zoeken zijn misschien waar ze staan.. ik weet niet waar ie ze plaatst, maar ze staan vast ergens. Als het niet zo is, hoor ik het graag. Naja goed, morgen weer een dag werken en dan nog een dag en dan weekenddddd :D . Zaterdag vrij dus. Dan staat op de planning dat Jaimy en ik naar Sirmione gaan met 2 collega's van een andere camping hiernaast. Lekker met de boot over het meer naar de andere kant en daar ijs eten. Een mooie vakantie hier toch wel, ookal moet er wel wat gewerkt worden. Ik vermaak me hier gewoon prima, uitstekend, het is hier prachtig. Over 59 dagen alweer naar huis. Jeetje wat een eind moeten we nog.. maar de dagen gaan zooo onwijs snel. En dat is misschien ook wel jammer.. het is hier zo onwijs gezellig en mooi. Maar goed. Ik mis jullie daar allemaal wel hoor ! Het is weer 00.00h tijd om te slapen dus. Weeer om 9h opstaan zodat ik om 10h weer kan beginnen. 9 uurtjes slaap is prima, om 13h kan ik na de lunch gewoon weer gaan pitten, zoals alle italianen hier doen. De camping is die tijd hier gewoon verlaten.
Dus weltrusten allemaal en tot morgen maar weer. Ik ga mijn 70cm brede bed weer opzoeken waar niet in valt te draaien. Vannacht lag ik fijn naast mn bed. Lag bijna net zo prettig.. Nee grapje, ik ga niet zeuren!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Voor twee maanden ben ik aan het werk op Camping Sereno aan het Lago di Garda in Italie. Ik werk hier samen met Jaimy, Stefani, en Andrea (naast mij op de profielfoto).

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 12435

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Werken op een camping in Italia !

Landen bezocht: