Eerste twee werkdagen - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu Eerste twee werkdagen - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu

Eerste twee werkdagen

Door: daisyinitalia

Blijf op de hoogte en volg Daisy

19 Juni 2012 | Italië, Moniga del Garda

Zo, de eerste twee werkdagen zitten erop. Oke vanavond moeten we nog wel even naar de bar om een darttoernooi te organiseren, maar dat is t dan ook weer voor vandaag.
Jeetje wat zag ik zondagavond op tegen gister. Gewoon omdat ik niet wist hoe t zou lopen en of ik t met mn italiaans zou redden. Als ik gister nog n blog had geschreven, dan had t minder positief geweest dan nu. Want het liep gister gewoon niet zoals we wilde. De miniclub was vol, of laat ik t zo zeggen; er kwamen veel kinderen op af. Allemaal italiaanse kinderen die hier al jaren komen en dus heel wat verwachten van de miniclub. Ze zijn bepaalde dingen gewoon gewend. Om zo'n verwachting te vervullen is nog best lastig. Daarom heb ik vooral hun een beetje laten bepalen wat er zou gebeuren en hoe. Orginisatorisch gezien. Ik heb gewoon een week nodig om te zi

  • 20 Juni 2012 - 18:08

    Brigitte:

    leuk reisverslag schrijf je ook nog wat in je boekje of laat er bijvoorbeeld kinderen in schrijven alleen leuke kinderen hoor

  • 21 Juni 2012 - 13:40

    Jaimy:

    wist je dat dit maar een half verhaal was?

  • 21 Juni 2012 - 13:40

    Jaimy:

    wist je dat dit maar een half verhaal was?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Voor twee maanden ben ik aan het werk op Camping Sereno aan het Lago di Garda in Italie. Ik werk hier samen met Jaimy, Stefani, en Andrea (naast mij op de profielfoto).

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 12431

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Werken op een camping in Italia !

Landen bezocht: