Morgen - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Daisy - WaarBenJij.nu Morgen - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Daisy - WaarBenJij.nu

Morgen

Door: daisyinitalia

Blijf op de hoogte en volg Daisy

15 Juni 2012 | Nederland, Alkmaar

Vandaag is het 15 juni 2012. Dat betekent dat ik dus morgen (eindelijk) vertrek naar Italie! Anderhalve maand geleden bedacht ik me om te solliciteren op een functie als animatrice in Italie en ik dacht; zie wel of het lukt, vast niet maar heb het dan in iedergeval geprobeerd. Een sollicitatie gesprek, heel veel gedoe op school en een trainingsweekend verder, zit ik nu op dit moment met mn koffers vol naast me te 'wachten' tot ik ga vliegen. Dat is morgenochtend om 8.15h, lekker vroeg naar Schiphol dus. Ik zal eind van de middag aankomen in Desenzano. Hoe doe je dat? Zo lang er over doen? Naja ik vlieg eerst naar Milano Linate en vanaf daar moet ik met een bus (?!) naar Milano Centrale. Dan ga ik er vanuit dat ik daar een kaartje kan kopen voor een trein richting Desenzano. En die trein doet er dan nog 1,5 uur over. Beetje ruim gepland kom ik dan dus eind van de middag (hopelijk) wel is aan. Volgens Jaimy, mijn collega ook uit Nederland, is het een heel leuke camping, is er het bloedheet en zijn we met z'n 2en de aankomende 2 weken als animateurs. Zij kwam vandaag al aan daar, en hoopt nu dat ik dus ook maar heel gauw daar ben, wel zo gezellig.
Naja goed, vandaag is niet m'n favoriete dag, iedereen gedag zeggen die ik nog geen gedag gezegd had.. en dat is simpelweg mijn hobby niet. Maar goed ik kom er wel weer overheen.. Het is daar vast harstikke gezellig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Voor twee maanden ben ik aan het werk op Camping Sereno aan het Lago di Garda in Italie. Ik werk hier samen met Jaimy, Stefani, en Andrea (naast mij op de profielfoto).

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 12430

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Werken op een camping in Italia !

Landen bezocht: