Joggingbroek - Reisverslag uit Rome, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu Joggingbroek - Reisverslag uit Rome, Italië van Daisy - WaarBenJij.nu

Joggingbroek

Door: daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

22 Juli 2012 | Italië, Rome

De temperatuur daalt. Het is gaan onweren en vervolgens ook regenen. Hoewel het vanmiddag nog te heet was om in de zon te staan, is het nu te koud om buiten te zitten. Daarom zit ik ook binnen, op mijn bed. Laptop op schoot, haren nog nat. Ik ben maar even onder de warme douche gaan staan. Zo is het dus mogelijk om 2 keer per dag te douche, de ene keer om af te koelen, de andere keer om beetje warm te worden. Zomerjobs vest aan en voor het eerst in 5 weken is mijn joggingbroek uit mijn koffer. Het is wel eerder koud geweest waarom ik mijn vest aan had, maar niet zo koud dat ik zelfs mijn joggingbroek aan wilde. Mijn lange pyjama broek was dan echt voldoende, zelfs 's nachts. Voor de afgelopen nacht ging dat overigens niet op. De temperatuur was echt gaan zakken richting de 15 graden en dat is best koud als je alleen een laken hebt om onder te slapen. Om 5h vanmorgen werd ik dan ook wakker van de kou. Ja er schijnt een luchtstroom uit Scandinavie hier te zijn beland. Dat was vanaf gisterochtend dan ook te merken. Gistermiddag kon ik overigens gewoon naar Verona. Het was daar 's middags zelfs nog heet. Prachtige stad overigens, heb zoveel mogelijk proberen te zien. Shoppen was echter onmogelijk, veel te druk. 's Avonds ben ik met de trein naar Brescia gegaan. Gelukkig had ik wat warme kleding en dichte schoenen vrijdag al aan Andrea meegegeven.. het heeft bijna de hele avond in Brescia geregend. Daar stonden we dan.. te verregenen op het festival. We zijn dus ook maar eerder naar huis gegaan.. maar STefi en ik waren behoorlijk bevroren. Ach vannacht wat uurtjes geslapen en vanmorgen weer vrolijk aan het werk. Vanmorgen de miniclub, het was nog wel fris, maar de zon ging schijnen. En vanmiddag om 16h het volleybaltoernooi voor volwassenen. Die heeft echter niet langer dan 1,5 uur geduurd; onweer en regen. Daarom zitten we nu binnen en wachten we af wat het weer nog gaat doen. Vanavond om 21h kinderen schminken. Als het stopt met regenen...

  • 22 Juli 2012 - 17:41

    Maaike:

    Vind je verhalen nog steeds echt fijn om te lezen!! Jammer dat de tijd zo hard gaat Dais!!

    Geniet er nog even van!!

    Xxx Maaike

  • 25 Juli 2012 - 09:14

    Regen??:

    Jeetje wat een regen! Gelukkig schijnt hier de zon en is het 30 graden haha!
    Nou ja, je moet maar denken dat het maar even is. Voor je het weet sta je weer te smelten in de zon. Nou de laatste paar weekjes. Wel leuk dat je af en toe ook even wat meer van Italie ziet dan alleen de camping. Geniet ervan en ... Leef je uit!

  • 25 Juli 2012 - 09:16

    Ohhh :

    Ohhh moet mijn naam er ook bij, is wel makkelijk dat je weet wie dit schrijft natuurlijk. Groetjes Alex C U soon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Voor twee maanden ben ik aan het werk op Camping Sereno aan het Lago di Garda in Italie. Ik werk hier samen met Jaimy, Stefani, en Andrea (naast mij op de profielfoto).

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 538
Totaal aantal bezoekers 12406

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Werken op een camping in Italia !

Landen bezocht: